Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 11 juni 2016

Heldag

.. i Alingsås!

En heldag med shopping och fika
i trevligt sällskap. När man bara går och
går i lugn takt, utan att egentligen vara på
väg någonstans, eller på jakt efter något.

Vilket bra koncept!
Behöver fler sådan dagar!

Inleddes (gärna) i frestelse, men
köpte bara det nödvändigaste...
Inspirationen var gratis!

Ska sluta med speedshopping utan
tid för pauser. Idag fikade vi 3 gånger,
men fick det lite stressigt att hinna med
"allt" innan stängning klockan tre...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar