Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 22 juni 2016

EM-kval...

...för svenska fotbollsfans...
Man kan inte säga annat än att
den svenska supporterskaran är
trogen sitt blå-gula landslag.

Ganska gulligt faktiskt!

Men allvarligt talat. Inför varje
stort mästerskap, så tror man på
fullaste allvar att ett mirakel ska ske.
Hur kan det bli sådana förväntningar?
Tror de så mycket på Jesus,
eller snarare Zlatan i det här fallet?

Som att någon på allvar tror att jag
skulle kunna vinna Berlin Marathon!

Men det finns andra förväntningar, som är mer
realistiska. Som att Carlsberg kommer att göra
all-time high försäljningsresultat i detta kvartal.


Jag vill ju inte vara sämre...
Här kommer mitt EM-tips.
(ett så kallat sömmersketips)

Jag tror att alla barnmorskor
kan ta långledigt om 9 månader.
BB avdelningarna kommer att
eka tomma i mars nästa år...

Min plan är att konsekvent inte titta
och komma genom EM helt osedd...
Kanske kan tjuvlyssna lite på ett radioreferat...
Just for fun!

...om det inte sker ett mirakel
mot Belgien redan ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar