Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 29 december 2015

Watch out!

Intressant att ha en stegräknare
på armen... Det är inte lätt att fylla ett
dagsbehov av aktivitet som kontorsråtta.

Ett par rundor till kaffeautomaten, kopieringsapparaten och ytterligare
några till toan räcker tydligen inte...

Kiosken har inte öppet i mellandagarna
och dit brukar jag ändå inte gå... (så ofta)
...2016 ska jag aldrig gå dit!
(förrän de börjar sälja mjukglass...)

Efter att de bytt ägare så har de nytt sortiment. En hel vägg med chips!!?
Jag bara undrar hur de tänkte där!?

Man får påminnelser av klockan
när det är dags att röra på sig!
Nästa steg borde vara, att klockan
ger en elchock om man inte rör sig.

Nu är det kväll och jag har bara gått
5958 steg, 67% av dagsbehovet...
Det saknas 42 minuters promenad,
alternativt 18 minuters jogg...

I morgon är en annan dag!

1 kommentar:

  1. Elchock låter som en bra idé, tycker jag!

    Gott Nytt År på er allihopa!

    SvaraRadera