Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 5 december 2015

Kickstart

Mjukstartade dagen med ett avsnitt
av Downton Abbey. (näst sista!!?)
Till det serverade jag yogurt med
egen granola, toppad med torkade
bär, nötter och i dessa tider
några krossade pepparkakor...

Nej, inga kakor, men det
kanske man borde testa?

Sen räckte jag fingret åt vädergudarna
och sprang 11 km i regn och (mot)vind.

Efter lite julklappsshopping
hade vi en lektion i hemkunskap.
Lingonsylt och kladdkaka!

Det är väl det man behöver
kunna, när man flyttar hemifrån?

Jag kunde bara kladdkaka...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar