Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 17 juni 2014

Shopzilla gör en budget

Att jag hade ett par dollar över efter min
förra USA-resa bevisar ju (det ingen tror)
att jag visst har järnkoll på mina utgifter!

Klart man vill ha koll på sina kostnader
hur mycket pengar jag sparar genom att
handla billigt! Därför har jag införskaffat
en kassabok där alla inköp ska noteras!

Snart är det dags!

Oh My God!

*jaglängtarihjälmigochäravundsjukpåmigsjälv*

2 kommentarer:

  1. Och gör inte som din mor på Tommy H (eller andra affärer som erbjuder det): betala i svenska kronor. Det är mycket sämre kurs än att betala i dollar. Tänk på att SEK är utlöndsk valuta...

    SvaraRadera
  2. Det ska jag komma ihåg!
    Men innan jag är i kassan på TH i Kittery,
    kan ju vettet ha gått ur...
    *längtar*

    SvaraRadera