Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 juni 2014

Rätt med retro

Det är fler än jag som kommit på att det
var "bättre förr" (ju förr desto bättre).
Nu är det "inne" igen med retrotyger från 70-talet!

Jag vet inte när det hände, men det verkar inte bättre
än att jag börjat bli som morsan och samlar på tyg!!?
(vad JAG ska med tyg till, som inte har sytt sedan
syslöjden i grundskolan, saknar all logisk förklaring)

"Synd" att man inte har ett barnrum som behöver
inredas... Då hade det blivit en nostalgitripp!
Troligtvis hade jag tvingat det stackars barnet
att titta på "Vilse i pannkakan också"...

Det är bra att naturen ser till att man inte
skaffar barn alltför sent i livet...


Den som spar han har - fullt i alla skåp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar