Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 6 juni 2014

Fira blå-gult!

Självklart firar vi idag!
Det är ju nationaldagen Kärra KIF dagen!


Klarebergsvallen var fylld av blå-gula spelare i
alla åldrar. Fjortonårsåldern måste vara den allra
charmigaste. Sonen verkade inte alls glad att se mig!
Faktum är att han inte verkade se mig alls!? Det var
riktigt komiskt hur han behandlade mig som luft, nej,
närmare bestämt utandningsluft. Men jag bjuder på det!


Han tog (o)tacksamt emot pengarna jag gav honom!


De svarta molnen lurade på avstånd.
Vi klarade oss nätt och jämt från regnet.
Väl hemma igen brakade ovädret lös,
men då hade vi ju firat färdigt!



Heja blå-gult!




Fotbollsväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar