Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 7 januari 2014

Saknar (inte) snön

I år har naturen sett till att snön ska vara där den hör hemma och gör nytta.
Dvs i fjällen där man kan åka skidor!

Gott om snö i backarna i Skei, Kvitfjell och Hafjell! (Många insnöade bilar fick dras loss med hjälp av en traktor på parkeringen vid hotellet!
Dags att lägga en spade i bagaget?)

Men imorse saknade jag inte att skotta fram bilen när jag skulle till jobbet!
Men den inisade registreringsskylten hade kunnat göra nytta även i Gbg om man önskar undvika trängselskatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar