Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 27 januari 2014

Efterlysning!

Borttappat:

Min kondition är helt borta!
(trots all ny energi som jag utvunnit ur garderoberna)
Den har inte setts sedan november och nu börjar
jag bli allvarligt orolig för hur den ska klara sig i vinterkylan!
Jag har sprungit och letat efter den, men utan resultat...

På gymmet syntes den inte till heller...

Funderar på att kalla in Missing people för att göra en
skallgångskedja. Brott kan inte uteslutas. (Jag har ibland
mött några misstänkt pigga ben ute i löparspåren...)

Det kanske inte lönar sig att bara springa runt i cirklar och
leta längre. Det kanske krävs att jag lägger i en högre växel
och letar backe upp och backe ner också? Ytterligare
några dagars höghöjdsträning är inplanerade på sportlovet.
Jag får väl skippa skidliften och springa uppför pisten!

Har någon sett eller hört något, snälla, tveka inte att
kontakta ägaren. Hittelön utlovas. Tack på förhand!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar