Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 20 februari 2013

Tillbaka i ekorrhjulet

Det är inga problem att springa fort i ekorrhjulet!
Sova, äta, jobba, skola, läxor, träningar, matcher,
skjutsa, hämta, handla, TVÄTTA, tandläkarbesök,
klipptider som ska passas in i schemat...
Sova, äta, jobba... ja ni fattar!
 
Det är när man försöker att hoppa av och sedan
på i farten som det blir jobbigt... Ledighet har sitt pris.
Dubbelt så jobbigt att kastas in i vardagen efter 5 dagar
på hotell med helpension... Just nu känns det som att

"Hjulet snurrar men hamstern är död..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar