Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 1 februari 2013

Frihet under ansvar!?

Erkänner!
Jag har inte satt upp några SMARTA mål.
Får fortsätta att irra omkring utan karta och
kompass…. Men jag säger som Karin Boye:
”Nog finns det mål och mening med vår färd,
men det är vägen som är mödan värd”

Jag kanske ska sätta upp restriktioner istället?
 
Per vecka:
MAX 6 träningsdagar
(eller kanske 7? om man räknar
med Var.Dags.Motionen)
MAX 2 gånger simning
MAX 3 gånger löpning
MAX 1 dag med fredagsfika
MAX 3 inlägg om träning per vecka på facebook eller här…
MAX …har de godaste hamburgarna...

Jag tror mer på den här modellen än de SMARTA målen.
Undantaget de (M)Ätbara målen: på MAX...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar