Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 juni 2020

Mycket att fira!

Helgen var lång, det var mycket att fira.

Vi värmde upp redan i torsdags kväll med en
studentuppvaktning. Inga kramar - det är sen gammalt!
Jag armbågade mig fram till det FANTASTISKA kakbordet.

I fredags firade vi 10-årig bröllopsdag/21-årig förlovningsdag.

Eller snarare 25 år av "lång och trogen tjänst"...
Guldklocka till oss!

Som att vinna på Triss - fast tvärtom.
En kostnad på 25000 i månaden i 25 år...

Eller som jag sammanfattar det:

"Happy wife - happy life"

Alltså - DETTA kakbord och det fanns MER!
Bästa familjebilden - ever!
Skål! Botten upp!
Fiskebäckskil
Grundsund på Nationaldagen





2 kommentarer:

  1. Och inte en dag äldre har ni blivit! Grattis till er båda!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Precis, forever young - eller inte...

    SvaraRadera