Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 20 januari 2020

Bubbel-bokning!

När man vill ha den där "guldkanten" i vardagslunken,
men inte vill tappa rutinerna.
När man både vill ha kvar och äta hela kakan.

När man är ett kakmonster
men vill omvandla kakor till muskler...
Då får man planera smart!

När det i veckoschemat är mindre än 24 timmar
mellan träningspassen på torsdag,
fredag kväll och lördag förmiddag...
Då inser man - som jobbar med logistik -
att man måste minimera transporterna och
bokar helt enkelt in sig på gymmets hotell/SPA!

Lika bra att sova över och göra 2 flugor på smällen!
All träning hinns med och man "får" både lagad middag
(med ett glas vin till priset av en hel flaska...)
och - bäst av allt - hotellfrukost!
(precis innan ett spinningpass - hur tänkte vi där?)

Lite bubbelbad hinns med däremellan!
Vårt gym är den bästa fritidsgården för vuxna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar