Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 25 februari 2019

Uppdaterad!

Gjorde ett nytt fåfängt försök att uppdatera garderoben i helgen... 

(jag är inte den som ger upp (s)hoppet!)

Hade sett ett par byxor i gult (!!?) i en annons på nätet. Kanske något för mig? Passerade en fysisk butik i lördags och passade på att prova - IRL. Kvack och nej tack!

Modellen "highwaist" - och storleken var perfekt, men färgen gjorde att jag såg ut som en naken gödkyckling med gulsot och celluliter!? Resultatet blev ett riktigt lågvattenmärke... 

Lika delar Body Pump och semlor har satt sina spår på låren... Jag behöver inga kläder som "lägger på" kilon, det klarar jag så bra själv!

Body Pump och semlor har dock inte gjort samma avtryck på min överkropp. 

Kontorsarmarna är intakta... Bara skinn och (kyckling)ben! 

Våren får fortsätta gå färgmässigt i moll... Supernöjd med med mina nya byxor. I SVART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar