Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 13 november 2017

Ljus och värme?

Observera att det INTE (bara) var jag som ville åka till IKEA igår...
...och eftersom att det var farsdag, så fick det bli så...


Vi skulle bara ha en ny stekpanna.
Så besöket kostade drygt 1000 kr...
Nu får vi se hur länge det dröjer innan
vi monterat upp det som inhandlades.
(ja, det ska monteras "upp", inte "ihop"...)
Men vi köpte något som jag har funderat på LÄNGE.


Jag passade - som vanligt - även på att köpa ljus.
Det är ju ändå JUL snart!!?


Men damen före oss i kassan imponerade.
KOLLA IN HENNES KUNDVAGN!??
Dags att förvarna brandkåren?





2 kommentarer:

  1. Det var en väldigt dyr stekpanna. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det brukar bli dyrt att åka till IKEA. Även när man bara ska dit och "titta". En "titt" brukar kosta drygt 800. Så inklusive en stekpanna blir det ju ca 1000...

    SvaraRadera