Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 9 november 2017

Blodigt allvar...

Skönt att bara springa ”för skojs skull”, för att man kan och vill, utan att följa något ”program”. Istället för att toppa formen (eller behålla toppformen?) kan jag medvetet TAPPA formen, så att det blir lite sport att börja om igen (på blodigt allvar) inför Stockholm Marathon...


För att så snabbt som möjligt komma ur form, så var jag och lämnade blod igår. Känns bra att få bjuda på sig själv (som kannibalen sa...) 

Skönt med lite avslappning på arbetstid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar