Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 18 januari 2017

Jämna plågor

Lördagens Body Pump kompletterades
perfekt av söndagens cirkelträning!
Efter dessa två pass hade jag träningsvärk
jämt fördelad i precis varenda muskel...


Medicinen stavas Body Balance!


Kroppen blev fast och fin redan av att ta på
de iskalla träningskläderna som legat i bilen.
Men man behöver inte frysa särskilt länge.
Balansövningarna gick över förväntan!
(kanske tack vare min delvis nya outfit...)


Efter den uppsträckningen kändes kroppen
som ny igen! Visserligen höll effekten inte
i sig särskilt länge. Det finns inga mirakel.


Även om musklerna kändes lite
bättre, så är de trots allt begagnade...


Igår tog jag min bättre begagnade kropp,
i befintligt skick och följde (den broderade)
planen och sprang en mil på rosa moln!


Det är ungefär en runda på 100 som går "lätt",
så nu har jag 99 tunga pass framför mig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar