Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 29 mars 2016

Snabbrepris

Allt har ett slut...
Alla rester, liksom en lång påskhelg!

Jag har till och med tagit tillvara spadet
från kroppkakorna och bakat mjukkakor.
Tacksamt när gästerna (svärmor) lagar maten.

Vi tackar Jansson för frestelsen och sillen för nubben.

Men snart är det midsommar,
så då får vi se samma meny igen!

Kräftgång?


Äpplen +Mandelmassa=Sant


Jansson på G...




Sill som nubbe...


Gissa vilken mat som är till tonåringarna?


Jul, Påsk eller Midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar