Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 9 mars 2016

(Ägg)röra!


Det kostar att vara ledig!
Att jobba ikapp mitt (o)sport(iga)lov har ätit upp all
eventuell överskottsenergi som jag fick av semestern...


Note to self:
Ta INTE ledigt när alla andra jobbar.


Med kinesiska kollegor som är verksamma dygnets
alla timmar, så är det helt omöjligt att komma i kapp,
om man inte har för avsikt att jobba några helger,
när alla vännerna (förhoppningsvis) gått hem.


Att läsa och besvara mail är som att skotta när det snöar.
Men jag är inte bitter...


Inte "många bollar i luften" - liknar mer IKEA's bollhav...
Eller som att balansera på en lina, med en korg med ägg.
Inte konstigt att man tappar korgen emellanåt!


Säger bara. Lär dig gilla äggröra!
Snart är det påsk!


Tur att man inte är hjärnkirurg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar