Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 17 april 2014

Revenge!

Glamour, schweinrika, vackra (men galna)
människor, kärlek, intriger, triangeldrama, hämd!

Har "avancerat" från engelskt drama i 20-talsmiljö,
till amerikank såpa när den är som snaskigast bäst!

Nu är jag beroende av tittar jag på "Revenge".
Nästan som på 80-talet i bästa ta Sidney Sheldon,
Jackie Collins stil. Det är bara ett problem,
man kan inte sluta!

Perfekt belöning efter man har tränat, perfekt ursäkt
för att slippa städa, packa, eller vad det nu än är man
borde göra... Bara ett avsnitt till!

PLEASE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar