Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 9 april 2014

Bytt är bytt

Varken Rut eller Knut kom och hjälpte mig med
helgens fönsterputsning och gardinstrykningsmaraton.


Men jag gjorde som vanligt. Fuskade med städningen
och plockade fram "nya" kuddar från mina gömmor...


Mörkt och murrigt är utbytt mot vitt och vårens färg - lila.
Jag hade oförsvarligt många kuddar i olika lila nyanser!


(det finns fler - alla är inte med på bild)


Som grädde på moset och lök på laxen, så har jag kamouflerat
mig i en (såklart) lila tröja och krupit ner under en lila filt...


Nu ska jag i alla fall försöka undvika att köpa ännu fler
kuddar, i andra lockande "smutsiga" pastellfärger. Vilket
jag tror kan bli ganska svårt, för att inte säga omöjligt...


Jag passar ju ännu bättre i gammalrosa!

Kalt och kallt!





50 nyanser av grått...






...och lila...






Kamouflage...




















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar