Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 14 februari 2014

Uppdatering

Snabbare än jag hann stava till blogginlägg så uppdaterades väderprognosen.

(Ja, jag kollar prognosen - ofta...)

Men synd att klaga (för mycket), visst unnar vi dem som får sportlov nästa vecka att få se solen!? Vi är ändå inte här för att sola och grilla korv, utan för att åka skidor!

Skidåkningen idag hade inte kunnat vara bättre! Grymt före i backarna! Bara liiiite synd att snö och dimma delvis skymmer (ut)sikten... Men vi har ju sett den förut...

80-talet ringde förresten och ville ha tillbaka sin åkstil. Men jag behåller den! Varför ändra på ett vinnande koncept?

Nu är det välförtjänt afterski på hotellrummet som gäller. Varm choklad med Cointreau och grädde! Lika gott nu som för 25 år sedan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar