Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 1 februari 2014

Dagens snödjup

Vi har haft några dagar med härligt vinterväder!
(Ja, i Göteborg!!?) Några minusgrader, vit fluffig snö
som gått att sopa bort med en kvast. Pudret på bilen
har lätt borstats av på mornarna. Inget j-a skrapande.

Men nu verkar Göteborgsvintern vara på väg tillbaka...
Milt, regn, snöblandat, garanterat lite kyla ovanpå det.
Slask, blask och ishalka. Perfekt... NOT!

Men på rätt plats KAN det inte bli för mycket snö.
De senaste veckorna har Skeikampen, Kvitfjell och
Hafjell lagt ut bild efter bild med snörapporter på FB.

Det ser MYCKET lovande ut inför sportlovet!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar