Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 20 september 2019

Hurtbulle?

Fredag igen - och igen!
Ett pass Body Balance får avsluta
arbetsveckan och inleda helgen.
(Work-Life-Balance?)

Summerar veckans träning (så här långt)
och inser att det blivit en del...
Utan att jag märkte det!
För resten av tiden har jag suttit på
en kontorsstol eller legat i soffan...

Man blir ju inte världens lataste utan ansträngning!

Måndag: Intervaller på löpande band + Body Balance
Onsdag: Morgonjogg, Spinning + CX
Fredag: Morgonjogg, Body Balance
Och däremellan kommer fastan 
ett par lunchpromenader.

Men. Jag har sparat det bästa till sist...
Imorgon väntar veckans höjdpunkt!
Om allt går enligt plan blir det årets längsta sträcka!
Sen ska jag låta soffan omfamna mig - igen och igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar