Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 28 september 2019

Gjort är gjort!

Så var det gjort!
Sista långpasset inför München marathon om 2 veckor.
Oboy, vilket (vackert) väder! NOT!
Men. Det finns inget dåligt väder...
- det är bara att göra, så är det gjort sen!

Ända sedan målgången på Lissabon Marathon för snart ett år
sen har det varit (själv)klart att göra det igen (och igen)!
Men då vi som det heter "tar ett lopp i taget",
så startade träningen officiellt ett par veckor efter
Göteborgsvarvet i våras. Man kan ju inte bara irra
omkring i löpspåren utan att vara på väg någonstans...

Man behöver en riktning, ett MÅL
- och en kall öl att se fram emot!

Jag har inte följt något "program", men nu i efterhand
kan jag snart summera mina 20 veckors träning och säga
att det var så det blev... Kan aldrig bli fel alltså!
Jag har följt MITT program till punkt och pricka!

Det har varit med blod, svett och tårar - bokstavligt talat.
Idag kan vi lägga till ösregn, döda grodor och hundskit...

Men 26 km att lägga till programmet blev det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar