Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 20 februari 2019

Hat-kärlek

Det kommer aldrig att komma "en vacker dag" när
du kommer hem från jobbet och "känner för att träna".


Det är därför man planerar och bokar in passen i god tid!
För då är det för sent att boka av när det väl är dags!
Bara till att bita ihop och få det gjort!


Men. Ju mindre man ser fram emot träningen,
desto bättre känns det när det är avklarat!
Därav min hat-kärlek till spinning!


Innan man ens klivit på cykeln ångar man sig...
Man hatar det de första 5 minuterna,
men älskar när passet är över.


Så mycket så att man bokar in sig inför nästa vecka igen...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar