Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 30 december 2018

På väg

Årets näst sista dag och årets (näst?) sista mil! Totalt 1630 dryga km sprugna under 2018! 

Ett "ofrivilligt" rekord!!? 

Hade inget mål att springa ett visst antal kilometer. Jag har bara sprungit till "husbehov". Men med 2 maraton under året så fanns det ett visst behov... Men det är vägen som är målet!

Att man dessutom blir stark, snygg och snäll på köpet är konsekvenser man får ta... 

En ren bonus!

När jag nu sprungit ut det gamla året och innan jag (sp)ringer in det nya, är det dags att göra rent hus. Finns ett visst "husbehov" av detta...

Fram med doftspray, dämpa belysningen, tänd ett ljus och korka upp champagnen. 

Det var mina bästa städtips inför det nya året!!! 

Gott slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar