Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 8 oktober 2017

Att packa eller inte packa?

0.5 grader och markfrost idag igen!

Men jag packar flip-flops och bikini!

(åker på torsdag!!!!???)

Tror jag kan skippa mameluckerna...

Hittar tyvärr inte baddräkten jag hade när jag var på Mallorca senast - för 29 år sedan!!?


2 kommentarer:

  1. jag tror du kan investera i en ny baddräkt. Se det som träningskläder och matcha med resten. ;)
    Orkar du springa i den där värmen?

    SvaraRadera
  2. Jag har självklart köpt en uppdaterad version av bikini. (sist jag var där var det ju "topless" om gällde...)
    Jag råkar även ha ett träningslinne I samma mönster som den bikini... Vi får väl se hur det blir med orken I värmen. har givetvis köpt ett annat nytt linne för ändamålet... Dyrt detta...

    SvaraRadera