Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 2 juli 2017

Oavgjort

Tyckte att jag var smart igår,
när jag vunnit första ronden
mot meteorologen...

Inte bara vädret var bra,
utan även maten och sällskapet.
Vi blev sittandes ute till
(alldeles för?) sen timme.

En så kallad vin-vin situation!

Idag får jag erkänna att vinet
vann över mig med 1-0...
(har levt alldeles för sunt på sistone...)

När jag vaknade i morse kände jag
mig inte precis som en vin(n)are...
Passade på att sova ut istället!

#skrattar bäst som skrattar mest
#game over








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar