Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 15 november 2016

Rättvist!

Igår fick man gå in gratis på Sankt Jörgen SPA.
Ja, om man betalat sin medelmsavgift vill säga...


Sällan har man uppskattat en gråmulen,
dimmig novemberdag, när regnet faller
horisontellt, mer än när man ligger i en varm
utomhuspool efter att ha växlat mellan den ena
bastun varmare och mer väldoftande än den andra.
(att jag stigit upp klockan 04.00 gjorde inte saken sämre...)


Då känns livet rättvist!


Idag ska jag gå dit igen.
Men för att träna... Med ett dyrt årskort blir det
ju på något sätt "billigare" desto oftare jag tränar.
Så jag har inte råd att låta bli!


Den som SPAr han har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar