Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 21 november 2016

Kroppsfixering

Det har hittills gått bra att
följa mitt träningsschema!

Premiärtestade Body Pump i lördags.

Det gick över förväntan att
hantera skivstänger och vikter!

Men, det var tur att jag hängt upp julgardinerna innan, för efteråt
befarade jag, att jag inte skulle kunna
lyfta armarna på ett par dagar...

I går var det dags för en av
höjdpunkterna: Body Cakes!

Efter det fick det bli ett bonuspass
meditation (paltkoma) i soffan...

Idag knöt jag ihop säcken och tränade
bort större delen av träningsvärken från
Body Pumpen (och i alla fall en bråkdel
av kalorierna från kroppkakorna) med
ett pass Body Balance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar