Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 8 juli 2015

Var. Dags. Motion

För att kompensera utebliven* löpning,
(*10 km igår undantaget - jag är på G igen?)
och för att inte förfalla totalt redan innan
semestern, så har jag trappat upp lite med
"vardagsmotionen" de senaste veckorna.

Sista chansen innan semester(o?)vanorna tar
över fullständigt och det blir lördag hela veckan...

Förra veckan var det ju helt ljuvligt att gå ut!
Även ett par tidiga mornar blev det en promenad.
(Förutom den LÅNGA i lördags)

Man vet att det är bra väder när man får klä
av sig innan man går ut... Man får försöka
att inte passera skamgränsen för vad som är
acceptabelt när man ska passera receptionen
på väg ut från jobbet för en lunchpromenad...

Ett par gånger såg jag en orm i paradiset
skogsslingan! Första gången skrek jag högt...
Andra gången konstaterade jag besviket att det
nog bara var en snok, så jag fick avstå från synd.

Idag blev det ingen promenad,
men väl lunch på utsidan - och nu är det
bara en vardag kvar innan semestern...

DET är ju verkligen (inte) SYND!


Morgonstund...


Ormet kryper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar