Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 9 juli 2020

Ingen utflykt - utan fika!

Drygt 3 månder med korttidsarbete
och extra mycket fritid.
Jag vill inte ens tänka på hur mycket tid
jag lagt på att göra i princip ingenting...

Tur att man inte behöver tidsredovisa!

Jag har legat på latsidan!
Men i min ålder får man väl vara glad
om man får ligga!  - om än på latsidan.

Men som tur är så har andra aktiverat mig!

Med vandring och cykelutflykter
frisbee-golf, havsbad, orientering (för kartdyslektiker...)
Och VARJE gång har Live Love Leif trollat
fram bullar ur en magisk ryggsäck!

Live Love Leif & Magda.

Tro inte att ni kan komma undan och slipper oss
bara för att ni åkt iväg och gömt er i innersta Norrland.

Håll kaffet kokande! Vi kommer förbi!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar