Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 2 oktober 2019

Blod, svett och tårar!

Gjort är gjort...
Tidiga mornar, långa dagar, regniga kvällar.
Genom vatten och eld, genom tårar och skratt,
i med- och motvind, i alla väder har vi förberett
oss för årets höjdpunkt! München Marathon.


”Nog finns det mål och mening med vår färd,
men det är vägen som är mödan värd...”


Den LÅNG(samm)A vägen, mot det som
förhoppningsvis blir mitt 5e (!!?) maraton!


Dags att stanna upp och göra en tillbakablick på en resa
i långsamt tempo, där tiden för det mesta rusat iväg.


Små steg för mänskligheten - men ett stort steg ut från komfortzonen!



Ingen sovmorgon!
Helt blåst...
Lång(samm)a vägen hem...
Morgon- middags- och kvällsjogg!
Långt och länge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar