Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 11 mars 2017

Återbäring

Har man köpt ett träningskort där det
även finns hotell och SPA, så har man...
(...betalat dyrt...)

Det gäller att utnyttja kortet till MAX.
Så att man får ALLT man betalat för!
(inte bara 4 timmars spinningpass...)

Den som SPAr, han har.
Fått full valuta för pengarna!
Så igår la jag in mig på hotellet
på minisemester. "Gratis"!

Det behövde jag...
För när Packzilla ska packa,
så tar det på krafterna...

Hur man nu kan ha problem med att
packa inför ett dygn i morgonrock!??









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar