Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 22 april 2016

Vårstädning...

Inte bra att vara hemma förkyld,
försöka jobba (orkar inte)
ser allt som behöver städas (ORKAR inte)
vill träna (orkar och får inte...)


Men om förkylning och snuva kan dyka upp "från ingenstans"
så tycker jag att den borde kunna försvinna lika snabbt.
Vart spelar ingen roll.
Huvudsaken att den försvinner "någonannanstans" - NU!


Oavsett snuva eller ej, så tänker jag gå och vårfixa håret idag.
Ljusa slingor och en frisyr står högst upp på "att göra-listan".


Fönster kan jag putsa imorgon.
Så ska vi väl alla kunna "se bra ut" tids nog!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar