Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 23 december 2020

Out of office

Har tappat räkningen på hur många veckor - månader? -
vi suttit hemma och jobbat. Det har haft sina fördelar nu i 
december, när det är ruggigt ute och mysigt att bara stanna 
inne (läs ”hemma”), men det ska bli skönt att stänga ner 
"kontoret" och ”gå hem” (5 steg från kontoret till soffan) 
och ta julledigt några dagar!

Tar hjälp av teflonhjärnan att stänga av allt som har med jobb att göra.

För att det inte ska sippra ut några jobb(iga)-ärenden får datorn bo i garderoben. 

(Vanliga helger har den fått gömma sig bakom en gardin...)

Den får inte komma ut ur garderoben förrän nästa år.

Då blir det en Prideparad som varar ända till påska!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar