Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 juni 2020

Full fart mot femtio!!?

Full fart mot femtio!!?
Åldersnoja? Inte för mig.
Jag har ju varit tant i över 25 år...
Så jag säger bara ÄNTLIGEN!
Säg hej till småkakor och virkade dukar!

Det dags att för Version 5.0 - installeras automatiskt
- om man är ansluten till nätverk och strömkälla...

Även om jag numera hittar mina kroppsdelar lite längre ner
(finns det någon ”lägsta nivå”?)
så finns det fortfarande en del av mig som håller sig ung.
Inte mindre än en medicinsk sensation med
en välbevarad tonårshjärna i en tantkropp (i förfall).

Men alla (lågt hängande kroppsdelar) ska med!
- och passera 50-strecket. Ett delmål!

Det är inte bara tiden som sprungit iväg.
Jag har ju haft en LÅNG 40-års kris...
En 10 år lång "kris" -  och MÅNGA kilometer blev det!

Att jag skulle springa ett maraton var HELT otippat.
Att det skulle bli flera bevisar bara att ALLT kan hända.
Jag ser fram emot vad nästa "kris" för med sig!

Nu kanske det inte blir några fler långlopp?
Men många korta rundor blir sammantaget ”långt”.
Så jag fortsätter att vara "långdistans" löpare ett tag till.
Måste ju se till att mina träningskläder får komma ut ur garderoben!

Och.
Det är inte jag som är långsam, det är tiden som går fort!
Jag vinner i alla fall tävlingen om
"vem som har flest och mest hysteriskt mönstrade tights".










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar