Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 28 december 2014

After Christmas

Hemma, just in time för att hinna byta om och ta
bussen in till stan för att träffa julfirande kollegor.


Man vill ju inte vara ifrån (jobb)familjen för länge!



Inte nog med att jag inte hade någonting att ta på mig...
Dessutom så saknade jag den uppdatering av min ajfån
som krävdes för att beställa maten på restaurangen.



Men det löste sig trots allt, med både
mat och dryck - hela kvällen!


Jag får uppdatera garderoben
(och telefonen) ett annat år!


Tapas!




Last christmas - vid brasan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar