Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 29 februari 2012

Dagens outfit!

Bloggtorkan har redan infunnit sig.
Det är då man tar till sista utvägen och visar dagens outfit! Eller inte... I morse gapade garderoben TOM! Det fanns INGENTING att ta på sig.

Efter 3 ombyten så lyckades jag i alla fall få på mig nå´t. Snabbt iväg, väl på jobbet kunde jag ju inte ändra mig. Konstigt - jag tror inte att någon kunde se med vilken vånda jag fått på mig kläderna.
Dom borde verkligen uppskatta att jag tagit på mig!

Jag borde kanske skaffa mig en basgarderob? Det verkar oerhört praktiskt. Har försökt att ha ett "fungerar alltid kit" i garderoben, men det fungerar aldrig i praktiken.

Heltäckande burka skulle inte vara så dumt.
Ser ibland kvinnor på badhuset som badar i "burkini", en fantomendräkt med kjol - DET är ju genialiskt! VILL HA!!! Inga mer bekymmer med bikinilinjen, om man inte har extremt håriga fötter…

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där med "garderoben full med ingenting att ta på sig". Jag vill också minnas att jag någon gång nämnt ordet "basgarderob" avseende en uppsättning kläder som ALLTID passar ihop med varandra.

    Glöm det. Man köper så mycket annat (man egentligen inte behöver) medan man söker efter Den Perfekta Basen.

    Burkini lät intressant! Helt klart något för mig! ;)

    SvaraRadera