Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 31 mars 2021

Påsktraditioner

Resan till Blåkulla är inställd i år - också...

Vi stannar hemma, äter (godis) och läser. 

Same procedure as last year. 

Som vi gjort i drygt 12 månader nu. 


Vi har ställt undan kvasten, någon extra städning är det inte tal om.


Mina bästa tips för en glad påsk är: 1. Ställ in fönsterputsningen, ställ fram tulpanerna. Dra ner persiennerna (ett MÅSTE om det är soligt) 


2. Dela upp godiset i god tid för att undvika bråk och familjekonflikter. 

3. Häll upp vinet. 

4. Håll ut!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar