Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 11 maj 2018

Pride

Sista långpasset SKA man springa i sin förra Marathontröja - det är sen gammalt! ...färgglad som en hel pride-parad... En Marathonlöpare som kommit ut ur träningsgarderoben! 32,2 km blev det! De sista 10 spar jag till ett speciellt tillfälle! Skön LÅNG återhämtning efteråt!

När man inte orkar gå uppför trappan och hämta kläder, utan tar på sig nattlinnet igen efter duschen. Sätter sig ute på altanen och återställer energi- och vätskenivån. DEN känslan! Där blev jag sittandes. Perfekt väder, soligt men inte "för" varmt. Tog ett välbehövligt fotbad. Inget mer ansträngande än så idag!

Nu väntar Göteborgsvarvet och sen 2 veckors upplopp inför Stockholm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar