Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 februari 2018

(När) får jag lov?

Sportlovet är slut - för de som haft det nöjet.

Det närmaste jag kommit sportlov är att jag gått runt i underställ på kvällar och helger, samt något enstaka SMS från sonen, som varit i Alperna, Bad Gastein - Österrike! 

(äntligen hemma igen!!!)

Fick ju i alla fall känslan av ”After Ski” efter att ha tagit OS-guld i slalom (fick användning av min tröja!) och OS-silver i stafett - längdskidor! 

Efter det blev jag så inspirerad att jag köpte längdutrustning. Tyckte det var dags att byta upp mig - 30 årsmodeller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar