Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 24 mars 2013

Alltid till hands

Våren är på väg, sägs det!?
*tvivlar*

Vinter och kyla uträttar inga underverk med
hår och hud. Härom veckan gjorde jag misstaget
att byta (till en varmare) tröja på morgonen. Att ta
på och av en tröja i syntetmaterial och sedan dra på
en stickad ullpolo gav ju inte håret riktigt den volym
man skulle önska… STATISK var ordet!

Just nu skulle jag också kunna passa på att slipa
vardagsrumsbordet med ovansidan av händerna.
Något sandpapper skulle inte behövas.
 
Måste, måste, måste komma ihåg att smörja händerna oftare.



Det här ska väl få mig att mjukna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar